۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۶

فرمانده سپاه قروه:

رزمایش الی بیت المقدس در قروه برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در قروه برگزار می شود

قروه- فرمانده سپاه قروه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با هدف ساماندهی گروه های بسیج و با حضور ۷ گردان در شهرستان خبر داد و اجرای این برنامه را نمایشی از اقتدار نظام اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مؤمنی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان قروه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار ۴۰ سال مردم داری، امنیت و خدمت خبر داد و اظهار داشت: هدف از این رزمایش ساماندهی گروه های بسیج و ارتقای توان رزمی آنان است تا نشان دهیم بسیجیان همیشه با حضور خود ثابت می کنند که اگر زمانی نظام تهدید شود از آن با تمام وجود دفاع خواهند کرد.  

وی از برگزاری این رزمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه گفت و افزود: رزمایش الی بیت المقدس حوزه محوری بوده و با ۷ گردان در حوزه های  سریش آباد، دزج، وینسار، گنجی، دلبران و قروه قدرت حداکثری بسیجیان را به نمایش در می آورد.

به گفته مؤمنی قدمت بسیج، سپاه و حماسه شاید به هزار و ۴۰۰ سال پیش باز می گردد یعنی همان زمانی که امام حسین (ع) از همه زندگی خود برای دفاع از اسلام گذشت.

وی با تأکید بر اینکه ریشه اسلام با شهدای انقلاب و دفاع مقدس شکل گرفته به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروزه استواری ایران زمین به گونه ای شده که چشم همه جهانیان از این اقتدار و پایداری مات و مبهوت مانده چرا که هیچ قدرتی به خود تا کنون اجازه نداده که نگاهی چپ به کشورمان داشته باشد.

مؤمنی اقتدار کشور را الگویی برای دیگر کشورهای تحت ظلم دانست و تصریح کرد: بسیاری از کشورهای منطقه با نگاه به مقاومت ایران زمین در مقابل ظلم ایستادند و جواب استکبار را با نشان دادن چهره کریه دشمن به جهانیان دادند.

وی در ادامه از برگزاری همه ساله این رزمایش در شهرستان خبر داد و گفت که این رزمایش هر سال با یک شعار برگزار شده و همه ساله باشکوه تر از سال قبل بوده است.

برگزاری کلاس های توجیهی همانند امداد و نجات، سلاح شناسی، بصیرت و اخلاق شناسی، ساماندهی و سازماندهی، شب مانی در مکان های تعیین شده به یاد زمان جنگ، نماز جماعت و دعا از جمله برنامه هایی است که به گفته فرمانده سپاه قروه روز پنجشنبه اجرا خواهد شد.

همچنین مؤمنی برنامه های روز جمعه را شامل اجرای صبحگاه و صعود به ارتفاعات و بازرسی های مدنظر در حوزه های مختلف شهرستان دانست و یادآور شد: در این رزمایش باید به گونه ای عمل شود که تمام جهان از اقتدار و حماسه آفرینی کشور درس بگیرند تا که دشمنان چشم طمع به کشور نداشته باشند.

مطابق اظهارات وی امسال بسیاری از بسیجیان در قالب موکب های اربعین به کربلا رفته و در آنجا به خدمت رسانی به زائران اربعین مشغول هستند و دیگر در این رزمایش حضور ندارند.

کد خبر 4742106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha