۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸

باحکم مدیرعامل موسسه بهمن سبز؛

مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی به جوان کردستانی رسید

مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی به جوان کردستانی رسید

سنندج – حیدر مرادی جوان کردستانی به عنوان مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر مرادی با حکم مدیرعامل موسسه بهمن سبز به عنوان مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی که یکی از قطب های سینمایی کشور به شمار می رود، منصوب شد.

وی طی شش سال اخیر به عنوان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان فعالیت می کرد و از پس مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی را عهده دار شده است.

مرادی در زمان فعالیت در استان کردستان به صورت همزمان مسئولیت پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار را در اختیار داشت.

وی طی دو سال اخیر همواره در جمع مدیران برتر امور سینمایی حوزه هنری کشور قرار داشت و طی سال گذشته به عنوان مدیر برتر در حوزه سینماهای موفق در بخش سود دهی انتخاب شد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی و امور برنامه ریزی است و از سال ۱۳۹۰در حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت شده است.

همزمان با بازسازی و راه اندازی مجدد پردیس سینمایی بهمن سنندج، وی به عنوان مدیر این پردیس انتخاب شده و در زمان فعالیت خود با راه اندازی سانس های ویژه سینما کودک و اکران فیلم های برتر سینمای جهان باعث آشتی و حضور بیشتر مردم سنندج با سینما شد.

وی از این پس مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه مشهد به عنوان یکی از مهمترین پردیس های سینمایی کشور را بر عهده گرفته است و فعلا با حفظ سمت در استان کردستان نیز ادامه فعالیت خواهد داشت.

خراسان رضوی دارای ۱۲ سالن سینمای وابسته به حوزه هنری است که علاوه بر پردیس هویزه، دارای دو پردیس سینمایی سبزوار و استقلال در مشهد است.

کد خبر 4742536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha