۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۶

چند جابجایی در برنامه ویلموتس؛

مقایسه تغییرات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج

مقایسه تغییرات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با کامبوج با چند تغییر نسبت به دیدار با هنگ کنگ به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در دومین دیدار خود از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های ۲۰۲۳ در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج می رود.

مارک ویلموتس تیم ملی ایران را در بازی امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان روانه میدان می کند.

ترکیب تیم ملی نسبت به بازی نخست ایران مقابل هنگ کنگ چند تغییر داشته است. ایران در آن بازی با علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، احمد نورالهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاریفرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان وارد زمین شد.

امید ابراهیمی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و مجید حسینی چهار بازیکنی هستند که نسبت به بازی اول در ترکیب و حتی در لیست ایران قرار ندارند و به جای آنها احمد نورالهی، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و مرتضی پور علی گنجی به میدان می روند.

البته قبل از شروع این مسابقه هم اشکان دژاگه به یکباره مصدوم شد تا مارک ویلموتس محمد محبی بازیکن جوان سپاهان را به جای او به زمین بفرستد. به این ترتیب تعداد تغییرات ترکیب ایران به عدد پنج رسید. 

کد خبر 4742967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha