۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل:

بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن در مجموعه ارتش وجود دارد

بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن در مجموعه ارتش وجود دارد

کاشان - فرمانده پادگان شهید کبریایی ارتش آران و بیدگل از وجود بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن در مجموعه ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شکرالله نصیری ظهر جمعه در جمع نمازگزاران کاشانی ضمن گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی استکبار ستیز است به طوری که مقاومت و ایستادگی و شهادت طلبی یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه نیروی انسانی ارتش است.

حضور فعال ارتش بعد از دفاع مقدس در دفاع از مرزهای وطن و حریم اهل بیت

وی با بیان اینکه در دوران مقدس ارتش انقلابی بیش از  ۴۸ هزار شهید و ۲۵۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: در سال های بعد از دفاع مقدس ارتش در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و همچنین دفاع از حریم اهل بیت حضوری فعال داشته است.

فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل با اشاره به وجود روحیه ولایتمداری و اطاعت محض از ولایت فقیه در بین ارتشیان افزود: حرکت به سوی جهاد خودکفایی، بازیابی و نوسازی تجهیزات، اصلاح ساختار سازمانی و ساخت تسلیحات جدید از جمله فرامین رهبری بوده است که ارتش ولایتمدار در راستای آن قدم برداشته است.

التزام به مبانی دینی و ارزش های اسلامی رکن پایه ارتش

وی یکی از ویژگی های برجسته ارتش را التزام به مبانی دینی و ارزش های اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور ۱۲هزار حافظ قرآن در بدنه نیروی انسانی ارتش، برگزاری دوره های آموزشی مبانی اخلاق و حضور در فعالیت های عام المنفعه و یاری هموطنان بخصوص در حوادث و بلایای طبیعی خود موید این مطلب است.

ارتش شجره طیبه انقلاب اسلامی

سرهنگ نصیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این نیرو را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامید، ابراز داشت: ارتش همواره یک سازمان ایثارگر بوده است به طوری که این سازمان بیش از دو هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی و مناطق مسکونی در مناطق جنگی را پاکسازی و به کشف ۱۰ هزار شهید در مناطق عملیاتی کمک کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه فرماندهی کل قوا ارتش را فدای ملت می داند، افزود: ارتش برای دفاع از ملت، میهن و نظام جمهوری اسلامی از یک وضعیت آمادگی نیروی انسانی و تجهیزاتی منحصر به فرد برخوردار است.

کد خبر 4743512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha