۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر:

٨۵ درصد مصوبات شوراهای شهرهای استان بوشهر تایید شد

٨۵ درصد مصوبات شوراهای شهرهای استان بوشهر تایید شد

بوشهر - مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: ۸۵ درصد مصوبات ارسالی شوراها به هیئت‌های تطبیق مستقر در فرمانداری‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در شهرها بر عهده دارند و دفتر امور شهری و شوراها، همواره در راستای ارتقای سطح فعالیت شوراها اهتمام جدی دارد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراها در راستای افزایش سطح کیفی فعالیت شوراها به صورت مستمر انجام شده و نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

بردستانی عملکرد شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در شش ماه نخست امسال ۴۱۸ جلسه در شوراهای شهرهای استان بوشهر برگزار شده و هزار و ۵۲۱ مصوبه واصل شده است.

بردستانی تصریح کرد:  مجموع مصوبات واصل شده، تعداد مصوبات تایید شده توسط هیات‌های تطبیق هزار و ۲۹۳ مصوبه بوده است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: ۸۵ درصد مصوبات ارسالی شوراها به هیئت‌های تطبیق مستقر در فرمانداری‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

بردستانی بیان کرد: بر اساس آمار موجود، در سال ۹۷ از مجموع مصوبات ارسالی شوراها به هیات تطبیق ۸۱ درصد تایید شده بود که طی ۶ ماهه اول سال جاری به ۸۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ شهر استان دارای شورای اسلامی شهر هستند خاطر نشان کرد: برای اعتلای شهرها و کیفیت بخشی به خدمات‌رسانی در این شهرها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 بردستانی ابراز داشت: سرکشی به شهرهای مختلف و شناخت مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اولویت اساسی ماست و برای جلب رضایت خاطر شهروندان تمام توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

کد خبر 4744558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha