۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳

فرماندار دماوند خبر داد؛

احداث تقاطع رودهن و کمربندی جنوبی دماونداز محل جرائم رانندگی

احداث تقاطع رودهن و کمربندی جنوبی دماونداز محل جرائم رانندگی

دماوند- فرماندار دماوند گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح مهرآباد رودهن و کمربندی جنوبی دماوند ۲ طرحی است که از محل جرائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان به تصویب رسیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور مسئولان منطقه در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه امسال پروژه های نیمه تمام روستایی و شهری اجرا و اتمام می شود که پروژه های ارزشمندی هستند اظهار داشت: در شهرستان دماوند تا پایان سال ۹۸ روستای بدون گاز نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دماوند با توجه به موقعیت فعلی بعنوان منطقه گردشگری استان تهران محسوب می شود گفت: باید برای رسیدن به این امر مهم زیرساخت ها به خوبی مهیا شوند.

صفری در خصوص انتخابات و جانبداری و تبلیغات انتخاباتی در ادارات دماوند گفت: هیچ یک از دستگاه‌های دولتی حق ندارد از وقت و سیستم اداری جهت منافع کاندیدای انتخابات استفاده کند.

فرماندار دماوند گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح مهرآباد رودهن و کمربندی جنوبی دماوند ۲ طرحی هستند که از محل جرائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان به تصویب رسیده اند.

صفری تقویت حوزه راه را از جمله پروژه های مهم و اولویتدار منطقه دانست و عنوان داشت: نقش دستگاه های دولتی در اجرای سند توسعه شهرستان با هدف داشتن برنامه ای منسجم و هماهنگ ضروری است.

کد خبر 4744699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha