۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴

در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین؛

۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش نشانی ازسنندج به مرز خسروی اعزام شد

۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش نشانی ازسنندج به مرز خسروی اعزام شد

سنندج - با هدف خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی ۱۲ دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودرو آتش نشانی به مرز خسروی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سازمان های آتش نشانی و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با هدف خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی نسبت به اعزام چندین دستگاه خودرو به مرز خسروی اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در این رابطه گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی دو دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی به مرز خسروی اعزام شده است.

سهیل فضل وزیری اظهار داشت: همراه این خودرو چهار آتش نشان هم به این مرز اعزام شدند و تا پایان مراسم اربعین در مرز خسروی مستقر هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج نیز بیان کرد: این سازمان تمهیدات ویژه ای در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران حسینی در نظر گرفته است.

جمشیدنژاد از اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی و ارائه خدمات به زائرین در سنندج به مرز خسروی خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس جهت جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام و به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر ۱۲ دستگاه اتوبوس یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاه سیار نیز به مرز خسروی اعزام شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: این اتوبوس ها در مرز خسروی در اختیار اتحادیه اتوبوس رانی قرار گرفته تا با برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به جابجایی زائران اربعین اقدام کنند.

کد خبر 4744869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha