۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹

گودرزی در صحن مجلس مطرح کرد؛

انتقاد از رئیس‌جمهور به دلیل استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری

انتقاد از رئیس‌جمهور به دلیل استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری گفت: این اقدام به معنای مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض بین نیروهای انسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: استرداد لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی رئیس‌جمهور توهین به نیروهای انسانی، کارکنان دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است چرا که ما چندین ماه روی آن وقت گذاشتیم.

وی ادامه داد: لایحه مدیریت خدمات کشوری بستر حل مشکلات بازنشستگان است و بسیاری از مشکلات اداری را حل و فصل می کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه معنایی ندارد که سه نفر در یک اداره کار مشابهی را انجام دهند اما به سه شکل مختلف حقوق دریافت کنند، تصریح کرد: دربان وزارت نفت با دربان آموزش و پرورش چه فرقی دارد؟ چرا در اعطای حقوق به کارکنان دستگاه های مختلف تبعیض و بی عدالتی می‌شود؟

گودرزی بیان کرد: هیچ آمار درستی از نیروهای انسانی در اختیار دولت نیست و علت این مساله آن است که قانون مدیریت خدمات کشوری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حقوق کارکنان باید از خزانه پرداخت شود و بر این اساس هر نیرویی باید حکم کارگزینی مشخصی داشته باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لایحه مدیریت خدمات کشوری جراحی بزرگی در نظام اداری کشور به وجود می آورد و تذکر بنده به رئیس جمهور است که استرداد این لایحه به معنای مخالفت با سالم سازی دستگاه های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی بین نیروهای انسانی است.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: از آنجایی که مدت آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به پایان رسیده است باید این لایحه اجرا شود.

وی بیان کرد:  ما قطعا این موضوع را در هیات رئیسه مجلس به صورت جدی مطرح و بررسی می کنیم.

کد خبر 4746377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha