۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۱

جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا بیان کرد:

نصب ۳۵۰ دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه /پایش تصویری مناطق مرزی

نصب ۳۵۰ دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه /پایش تصویری مناطق مرزی

جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری مناطق مرزی کشور در اربعین گفت: برای اجرای این طرح ۳۵۰ دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه کشور نصب‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار سید حسین جلالی با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری مناطق مرزی اظهار داشت: در راستای هوشمند سازی نظارت و عملکرد پلیس در ستاد اربعین ۳۵۰ دستگاه دوربین در مرزهای چهارگانه کشور برای پایش این مناطق نصب‌شده است.

وی با اشاره به تقویت بستر موجود برای برقراری ارتباط بی‌سیمی و رادیویی افزود: در حوزه کنترل گذرنامه در مرزهای خروجی کشور نسخه‌های جدید کنترل گذرنامه طراحی و به‌کارگیری شد.

جانشین معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا افزایش سرعت در کنترل گذرنامه را از مزایای اجرای این طرح دانست و گفت: با طراحی نسخه جدید کنترل گذرنامه امکان کنترل به‌وسیله این سامانه‌ها در کمتر از هفت ثانیه میسر شده است.

جلالی بابیان اینکه ۲۰۰ گیت در مرزها برای کنترل گذرنامه ساماندهی شده است، اضافه کرد: اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت لازم برای انتقال صوت و اطلاعات داده‌ای از ابتدای سال با کمک سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان انجام شد.

کد خبر 4746749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha