۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان:

اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کاشانی از مرزهای کشور

اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کاشانی از مرزهای کشور

کاشان - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: برای بازگشت زائران کاشانی اربعین حسینی از مرزهای کشور بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرجی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور بیانیه مشترک این اداره با انجمن صنفی شرکت های مسافربری کاشان اظهار داشت: تمامی سرویس های پایانه مسافربری کاشان به جز اصفهان و تهران به دلیل انتقال زائران حسینی از مرزهای سه گانه کشور به کاشان از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه لغو شده است.

وی افزود: از مسافرانی که قصد جابجایی به وسیله ناوگان اتوبوس های شهرستان را دارند، خواهشمندیم درصورت امکان سفرهای خود را با یک هفته تعویق انجام دهند یا از سایر ناوگان موجود استفاده نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با بیان اینکه ۸۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی به کاشان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از ۲۰ الی ۲۳ مهرماه بیش از دو هزار مسافر با ۸۹ سرویس از مرزهای کشور به کاشان بازگشتند.

وی با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائرین حسینی از امروز افزود: به منظور تسهیل در تردد زائران در هنگام بازگشت به وطن، اکیپ هایی از این سازمان برای نظارت در مرزهای چهارگانه مستقر شده اند.

فرجی با اشاره به انتقال ۱۶ هزار و ۵۸۹ هزار زائر از کاشان به مرزهای خروجی کشور برای شرکت در حماسه جهانی اربعین ابراز داشت: این تعداد زائران از دهم مهرماه تاکنون به وسیله ۴۸۴ سرویس به مرزهای کشور منتقل شدند.

کد خبر 4748571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha