۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۴

معاون استاندار بوشهر:

اشتغال در بخش کشاورزی و شیلات استان بوشهر توسعه می‌یابد

اشتغال در بخش کشاورزی و شیلات استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: اشتغال در اشتغال در بخش کشاورزی و شیلات استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر ظهر چهارشنبه در نشست کمیته خوشه‌های صنعتی استان بوشهر با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: فرصت‌های مهم کشاورزی و شیلات زمینه رونق تولید، صادرات و اشتغال‌زایی در استان بوشهر را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: تولید میگو و ماهیان پرورشی، خرما، گوجه‌فرنگی خارج از فصل از ظرفیت‌های کشاورزی و شیلاتی استان بوشهر است.

زرین‌فر بیان کرد: خوشه‌های مختلفی در پنج بخش برای توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از فعالان بخش‌های تولیدی  و صادراتی و توانمندی آنان تدوین‌شده است.

وی تصریح کرد: پنج خوشه خرما، آبزیان، شناورسازی ، قطعات سیمانی و بتنی و گبه، شناسایی و اولویت‌بندی و تاکنون خوشه‌های صنعتی آبزیان و خرما عملیاتی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون خوشه‌های صنعتی آبزیان و خرما عملیاتی شده است افزود: عملیاتی شدن خوشه‌های خرما و آبزیان زمینه رونق تولید، توسعه سرمایه‌گذاری، اشتغال و صادرات  در استان بوشهر را فراهم کرده است.

زرین‌فر بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان بوشهر، مهم‌ترین زمینه توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در صنعت شیلات و طرح‌های آبزی‌پروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: توجه به جنبه‌های اقتصادی کسب‌وکار در آبزی‌پروری و حمایت‌های قانونی از فعالان این حوزه موردتوجه قرار دارد.

کد خبر 4748720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha