۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۶

معاون عملیات ناجا:

اتوبوس به تعداد کافی در پایانه برکت مهران وجود دارد

اتوبوس به تعداد کافی در پایانه برکت مهران وجود دارد

ایلام-معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا شامگاه چهارشنبه در مرز مهران با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، گفت: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند ، تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

وی در خصوص جابه جایی زوار از مرزها به مقصد استان های خود گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان های خود برگردند.

معاون عملیات ناجا افزود: همچنین حجم زیادی از خودروهای سواری از پارکینگ های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

وی بیان کرد: همین موضوع برای مرزهای شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودروها به آسانی تردد می کنند.

سردار ساجدی نیا متذکر شد: زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت کنند و بعد سفر کنند. متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد.

کد خبر 4749096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha