۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰:۲۰

استاندار زنجان:

مدیران در ایجاد شهرک تخصصی صنعتی زنجان زیرساخت لازم را فراهم کنند

مدیران در ایجاد شهرک تخصصی صنعتی زنجان زیرساخت لازم را فراهم کنند

زنجان-استاندار زنجان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی استان زنجان درایجاد شهرک تخصصی صنعتی زیر ساخت لازم را برای سرمایه گذار فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه با سرمایه گذار ان صنایع پاک در استان زنجان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه ۷۰۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی صنعتی زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: این صنایع توسط سرمایه گذاران خارجی ایجاد خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰ هکتار برای ایجاد شهرک تخصصی صنایع پاک در استان زنجان تملک شده است، اظهار کرد: مدیران دستگاههای اجرایی که مرتبط با این طرح هستند درایجاد این شهرک تخصصی زیر ساخت  لازم را برای سرمایه گذار فراهم کنند. 

استاندار زنجان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در ایجاد استقرار صنایع پاک که توسط سرمایه گذار خارجی ایجاد می شود از تمام ظرفیت کاری خود استفاده کنند.

حقیقی با بیان اینکه مشکلات پیگیری این شهرک به خوبی پیگیری شده و رفع شود، گفت: برای ایجاد اشتغال در استان باید با تمام توان از سرمایه گذار حمایت شود. 

وی یادآورشد: باید مدیران مرتبط با اجرای این طرح در استان زنجان حمایت های لازم را از سرمایه گذار داشته باشند و برای رفع مشکلات این طرح از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار خارجی در استان زنجان رو به رشد است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذار باعث توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان استان می شود.

کد خبر 4749112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha