۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

زائران بدون مشکلی وارد مرز مهران می شوند

زائران بدون مشکلی وارد مرز مهران می شوند

ایلام - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: زائران بدون مشکلی وارد مرز مهران می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده امروز جمعه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: به آخرین روزهای عملیات بزرگ اربعین حسینی نزدیک می شویم.

وی افزود: بیش از ۳ میلیون نفر زائر از میهن اسلامی به عتبات عالیات در این ایام سفر کردند و تاکنون قریب به ۲ میلیون نفر به میهن اسلامی تاکنون مراجعت کردند.

وی افزود: فرآیند مراجعه از روزهای گذشته شدت گرفته و امروز در اوج خود بوده است، تقریبا از بامداد تا نزدیک ظهر قریب به ۱۹۰ هزار نفر زائرین از مرزهای چهارگانه به میهن اسلامی مراجعت کردند که سهم مرز مهران حدود ۱۲۰ هزار نفر زائر بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: مقدمات بازگشت زائرین در مرزها فراهم است و بدون مشکلی زائرین وارد مرز جمهوری اسلامی می شوند.

فتحی زاده افزود:پیش بینی می شود امشب و فردا ما بار سنگینی در زمینه تردد خودروها در مسیرها داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم زائرانی که به میهن بازخواهند گشت بنابر آخرین تصمیم در فرماندهی نیروی انتظامی در مهران مقرر شد که از ساعت ۱۶ مروز مسیر مهران به سمت ایلام را یکطرفه اعلام کنیم که زمینه برای تردد ایمن و روان زائرین بهتر فراهم شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت:  امسال به لحاظ این که بار اصلی حمل و نقل بر عهده خود زائرین بود و زائرین با خودورهای شخصی خود به مرزها مراجعه کردند، در بازگشت تا الان هیچ مشکلی پیدا نکردیم و کمبودی در پایانه برکت مهران احساس نشده است.

کد خبر 4750087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha