۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹

سرپرست اداره کل آموزش و پرورس استان خوزستان خبر داد:

جذب بیش از ۲ هزار نیروی حق التدریسی در استان خوزستان

جذب بیش از ۲ هزار نیروی حق التدریسی در استان خوزستان

اهواز- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید دو هزار و ۱۱۳ نیروی جدید به عنوان نیروی حق التدریس جذب آموزش و پرورش استان خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رفیعی دهکردی صبح امروز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: ما در حالی وارد سال تحصیلی جدید شدیم که آموزش و پرورش استان خوزستان با شرایط خاصی روبرو بود.

وی افزود: اداره شدن آموزش و پرورش استان با عنوان سرپرستی و کمبود نیروی انسانی دو چالش پیش رو بود که با کمک همکاران و مسئولین استانی این مشکلات نیز مرتفع شد و امسال به نسبت دارای شرایط آرامتری سال تحصیلی جدید آغازکردیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  با عنوان اینکه تا ۲۲ شهریور ۹۸ درصد از نیروهای ما ساماندهی شد، بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموز، هشت هزار نیروی حق التدریس و ۵۷ هزار نیروی رسمی ساماندهی شدند.

رفیعی بیان کرد: امسال حدود دو هزار و ۱۱۳ نیرویی که در نهضت سواد آموزی و مهد های کودک دولتی فعالیت داشتند، به عنوان نیروهای حق التدریسی جذب شدند.

وی تصریح کرد: جذب این نیروها موجب شد تا برخی نقاط بیش از نیاز نیرو داشته باشیم که این افراد در شهرستان های مختلف تقشیم شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: همچنین امسال به هزار و ۹۵۰ پرونده بازنشستگان و پنج هزار و ۱۱۱ نیروی منتقاضی انتقالی رسیدگی شد.

رفیعی در خصوص وجود دکل های مخابرات در برخی مدارس عنوان کرد: این دکل ها تا کنون کاری برای جا به جای آنها صورت نگرفته و ما اجازه دریافت اجاره بها نداریم که درخواست می شود تا زمانی که این دکل ها در مراکز آموزشی است شورا اجازه دریافت اجاره بها را به ما بدهد.

کد خبر 4750984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha