۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸

فرماندار ری:

جذب۲۷۰نیرو در آموزش وپرورش ری/۴۸نفر دیگر تا پایان سال جذب می شوند

جذب۲۷۰نیرو در آموزش وپرورش ری/۴۸نفر دیگر تا پایان سال جذب می شوند

ری- فرماندار ری از جذب۲۷۰ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نواحی چهارگانه ری خبر داد و گفت: ۴۸نفر دیگر تا پایان سال در این سازمان جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسماعیلی راد ظهر دوشنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری طی سخنانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید در جهت عملی کردن دروس هدایت شود تا دانش‌آموزان پس از دریافت مدرک مهارت، انجام کاری را داشته باشند، اظهار داشت: مدرک‌گرایی و گذراندن دروسی که جنبه عملی برای دانش آموزان ندارد از آفت‌های نظام آموزشی کشور محسوب می شوند.

اسماعیلی راد افزوود: خوشبختانه ۲۷۰ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی بر اساس مصوبه دولت جذب آموزش و پرورش نواحی چهارگانه این شهرستان شدند که به تفکیک ۱۲۳ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نواحی یک و ۲، ۱۰۱ نفر در بخش حسن‌آباد فشافویه و ۴۷ نفر نیز در بخش کهریزک جذب شدند.

وی از معلم دار شدن همه کلاس های درسی در ری و جذب ۴۸ نفر دیگر از آموزشیاران نهضت سواد آموزی تا پایان سال‌جاری خبر داد و بیان داشت: با جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش هیچ کلاس درسی در شهرستان ری بدون معلم نیست.

فرماندار ری گفت: همه آموزشیاران نهضت سواد آموزی قبل از جذب در آزمون استخدامی و یک سال نیز در دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های حرفه‌ای را کذرانده اند همچنین از آموزش‌های لازم در حوزه روانشناسی کودک و نوجوان، مدیریت کلاس‌ درس و مهارت‌های مختلف آموزشی بهره مند شده اند.

کد خبر 4752323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha