۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۴

رئیس هیئت بدمینتون اردبیل:

ورزش بدمینتون در شمال اردبیل توسعه می‌یابد

ورزش بدمینتون در شمال اردبیل توسعه می‌یابد

پارس آباد - رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل از فعال سازی هیئت بدمینتون در شهرستان پارس آباد و برنامه ریزی ویژه برای توسعه این رشته ورزشی در شمال استان خبر داد.

بهزاد تقی‌زاده عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: برای نخستین بار هیئت بدمینتون شهرستان پارس آباد راه اندازی شده و در تلاش خواهیم بود تا فعالیت‌های این هیئت ورزشی در این شهر به صورت ضابطه مند و گسترده‌ای تداوم یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه ورزشکاران شمال استان اردبیل از قابلیت‌های بسیار مناسبی برای درخشش در مسابقات قهرمانی برخوردارند، امیدواریم در کوتاه مدت نتیجه بها دادن به ورزشکاران شمال استان از جمله شهرستان پارس آباد را ببینیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل ادامه داد: سرپرست این هیئت ورزشی در شهرستان پارس آباد منصوب شده و از روزهای آتی فعالیت‌ها برای جذب و ساماندهی ورزشکاران آغاز خواهد شد.

تقی زاده در خصوص وضعیت مربیان بدمینتون شهرستان پارس آباد نیز گفت: خوشبختانه این شهرستان از لحاظ برخورداری از مربیان توانمند مربوط به بخش بانوان مشکلی نداشته اما بنا به نیازمندی‌های احصا شده در بخش آقایان مربیان مجربی برای ارائه آموزش‌های لازم اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: پیش از این هیئت بدمینتون در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، کوثر، سرعین و نیر فعال بوده و در نظر داریم به زودی این هیئت در شهرستان نمین نیز فعالیت‌های خود را آغاز کند.

به گفته رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل تنها فعال سازی هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها مدنظر نبوده بلکه استعدادیابی صحیح و انجام فعالیت‌های کیفی در تمامی رده‌های سنی در اولویت قرار گرفته است.

تقی زاده در پایان از برگزاری جشنواره بدمینتون ویژه بانوان اردبیلی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود: با پایان این رقابت‌ها به ۱۰ نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اعطا شد.

کد خبر 4753775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha