۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۰۶

رئیس هیئت شمشیربازی اردبیل:

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

اردبیل - رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: گرانی و یا مشکل در تأمین تجهیزات، زنگ خطری برای توسعه شمشیربازی اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صباغی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران هیئت‌های ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: متاسفانه افزایش قیمت‌ها و گرانی تجهیزات شمشیربازی زنگ خطر توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل به صدا در آورده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۸۰ درصد از تجهیزات شمشیربازی وارداتی است، افزود: گرانی و یا عدم امکان تأمین آسان برخی از تجهیزات مشکلات زیادی را گریبانگیر ورزشکاران کرده است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل ادامه داد: از مدیران ورزشی استان اردبیل تقاضامندیم تا به مشکل تأمین تجهیزات شمشیربازان توجه ویژه‌ای داشته و با رایزنی با مسئولان ملی حمایت‌های لازم را برای تداوم درخشش ورزشکاران اردبیلی در سطوح ملی و باشگاهی فراهم کنند.

صباغی با ابراز امیدواری برای برطرف سازی مشکل تأمین تجهیزات ورزشی شمشیربازان اردبیلی، یادآور شد: در سال جاری ۱۷ شمشیرباز استان اردبیل به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند و این موضوع از توسعه کیفی این رشته در اردبیل خبر می‌دهد.

سالن تخصصی کاراته در اردبیل راه اندازی شود

نایب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل نیز در این نشست عنوان کرد: نبود سالن تخصصی کاراته در استان اردبیل به شدت احساس شده و امیدواریم مسئولان ورزشی این امکان اساسی و مهم را برای کاراته کاهای اردبیلی فراهم کنند.

به گفته موسیوند با راه اندازی سالن تخصصی کاراته در میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی ملی و حتی فراملی نیز به مشکل برنخواهیم خورد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل با بیان اینکه حمایت مجموعه ورزشی استان از اعزام کاراته کاها باعث حضور در تمامی مسابقات مهم و افزایش تجربه و انگیزه ورزشکاران خواهد شد، افزود: در سال جاری تا کنون ۳۴۰ مدال کشوری توسط ورزشکاران اردبیلی کسب شده است.

کد خبر 4754785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha