۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰

همزمان با سالروز رحلت رسول خاتم (ص)؛

زیارت از راه دور پیامبر (ص) در دیلم برگزار شد

زیارت از راه دور پیامبر (ص) در دیلم برگزار شد

دیلم -همزمان با سالروز رحلت خاتم الانبیا حضرت محمد (ص ) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم سوگواری و زیارت از راه دور پیامبر اکرم روز یکشنبه در مصلی جمعه شهر دیلم استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سالروز رحلت جانگداز حضرت پیامبر اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع ) همراه با قرائت زیارت ازبعید پیامبر (ص )  با حضور حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه دیلم، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، جمعی ازمسئولین شورای اداری، نیروهای امنیتی وانتظامی، روحانیون، هئیت های مذهبی، نیروهای بسیجی ومردم شریف و شهیدپرور و ولایتمدارشهرستان دیلم در مصلی جمعه شهردیلم برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله نمازی در این مراسم با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجبتی و همچنین امام رضا(ع)، گفت: پیروی از راه و رسم پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بشر را به سوی کمال می‌برد.

سخنران  مراسم زیارت حضرت رسول(ص) از بعید را از جمله زیاراتی دانست که مملو از معارف دینی است و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی مردم با این معارف در قالب زیارت پیغمبر(ص) و برقراری ارتباطی معنوی به منظور ادای احترام به ساحت مقدس آن بزرگوار است.

حجت الاسلام نمازی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند به بشریت داده است، وجود مبارک و متعالی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) است که مجموعه تمام خوبی ها و ارزش های انسانی و الهی است.

روحانی اعزامی اظهار داشت: زیارت‌نامه رسول اکرم(ص)، همانند زیارت عاشورا از جمله زیارت‌نامه‌هایی است که اختصاص به زمان معینی نداشته و امت اسلامی می‌توانند در هر زمان و مکانی با قرائت این زیارت‌نامه از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است در ادامه این مراسم کربلایی حاج عباس فرید ازمداحان اهل بیت عصمت وطهارت به مداحی پرداختند وفضای معنوی خاصی به این مراسم بخشیدند.

کد خبر 4756879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha