۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۱۶

سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان:

رفع مشکلات آموزش و پرورش در خوزستان نیازمند عزم ملی است

 رفع مشکلات آموزش و پرورش در خوزستان نیازمند عزم ملی است

اهواز- سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: رفع برخی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش استان خوزستان، نیازمند عزم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رفیعی دهکردی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: از ۱۵ خرداد سال جاری به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز به کار کردم که در این مدت ۷۵ درصد وقت ما صرف ساماندهی نیروها و ۲۵ درصد نیز برای بحث ورود به مهرماه شد.

وی بیان کرد: استان خوزستان در زمینه کمبود نیروهای انسانی در وضعیت ویژه ای به سر می برد و پدیده سیل و زلزله در استان موجب آسیب به بیش از ۱۴۰ مدرسه در استان شده بود.

رفیعی با عنوان اینکه در استان حدود ۱۶ هزار و ۲۰۰ کمبود نیرو وجود دارد، عنوان کرد: پنج هزار و ۱۱۱ متقاضی انتقال، دو هزار نیروی در حال تبدیل و بیش از سه هزار نیروی بازنشسته در استان وجود دارد.

وی گفت: در چنین شرایط بحرانی و سختی کار، توانستیم با کمک همکاران یک سال تحصیلی آرامی را آغاز کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: برخی از مشکلات در استان با برنامه ریزی امکان رفع وجود دارد اما رفع برخی دیگر از مشکلات نیازمند عزم ملی است.

رفیعی با عنوان اینکه سهمیه راه اندازی ۶ مرکز تربیت معلم در استان گرفته شده است، بیان کرد: همچنین سهمیه دو هزار نیروی تربیت معلم گرفته ایم که امیدواریم با توجه به نیاز استان، این میزان افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: تجهیزات و بافت فرسوده در استان وجود دارد که پشتکار و تلاش زیادی برای رفع آن نیازمند است.

کد خبر 4759060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha