۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲

امام جمعه رویان:

امنیت مهمترین داشته یک ملت هستند/ ایران امن ترین کشور منطقه

امنیت مهمترین داشته یک ملت هستند/ ایران امن ترین کشور منطقه

شاهرود - امام جمعه رویان ایران را به برکت انقلاب و خون شهدا امن‌ترین کشور منطقه دانست و گفت: امنیت مهمترین داشته یک ملت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه امنیت مهمترین داشته یک ملت است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها درباره امنیت نکات کلیدی و مهمی را فرموده‌اند که از آن جمله می‌توان به تاثیرات امنیت در مقوله‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی نام برد.

وی با اشاره به امنیت ایران اسلامی که مرهون خون شهدا و انقلاب اسلامی است، افزود: امنیت عامل مهمی است که بدون آن هیچ کار فکری، علمی، تحقیقاتی و فرهنگی اقتصادی به سامان نمی رسد.

امام جمعه رویان با بیان اینکه ناامنی بلای بزرگ جوامع و زندگی انسان‌ها است، گفت: دشمنان ملت‌ها همیشه در صدد سلب امنیت از کشورهای مورد هدف و طمع خود هستند، گفت: علت ناامنی در کشورهای منطقه نیز همین عامل محسوب می‌شود.

معصومی بیان کرد: در عراق و لبنان که همسایه و هم پیمان ما هستند عوامل خباثت آمیز و آشوب طلب و ناامن کننده کشورها تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غربی و با پشتیبانی مالی برخی کشورهای منطقه، ملت مسلمان را هدف گرفته‌اند.

وی در دیگر بخش سخنان خود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم اعطای سردوشی پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ارتش اشاره کرد و افزود: ارتش با بهره‌مندی از ۵۱۳ هزار نفر نیروی آماده به خدمت و بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیروی پشتیبانی کننده با نیروی ایمان در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب، مجموعه‌ای مقتدر را ایجاد کرده است.

امام جمعه رویان، ارتش ایران را جزو قدرتمندترین ارتش‌های جهان نامید و تاکید داشت: فلسفه تشکیل ارتش ایران اسلامی، تمایز با نیروهای ارتشی در کشورهای مستکبر و وظایف ارتش و خدمت به مردم در زمره مشخصه‌های آجا در ایران اسلامی هستند.

کد خبر 4760383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha