۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۸:۲۱

همه علیه هم هستند؛

اختلاف‌ و دو دستگی در ژیمناستیک/ فدراسیون آتش بیار معرکه است!

اختلاف‌ و دو دستگی در ژیمناستیک/ فدراسیون آتش بیار معرکه است!

فدراسیونی که باید از ورزشکارانش حمایت کند تا سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند، درگیر اختلافات داخلی و دو دستگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روزهای پرحاشیه ژیمناستیک با بیانیه ها و مصاحبه های خانواده ژیمناستیک علیه هم و به خصوص فدراسیون نشان می دهد که شرایط در این رشته مادر به وضعیت بحرانی خود رسیده است.

کمتر روزی وجود دارد که مخالفان عملکرد فدراسیون که حالا به تعداد حداکثری خود رسیده و حتی برخی اعضای هیات رئیسه و عوامل داخل خود فدراسیون نیز به آن اضافه شده اند از شرایط موجود انتقاد نکنند.

البته فدراسیون نیز دست روی دست نگذاشته و با ریختن هیزم به آتش اختلافات می دمد. انعکاس مصاحبه خانواده ژیمناستیک علیه هم و به نفع فدراسیون اقدامی است که سر زدن آن از متولی یک رشته در کشور بعید است.

کار به جایی رسیده است که فدراسیون ژیمناستیک که از همان ابتدا با اقدامات چکشی بسیاری از افراد را حذف کرد حالا و در دومین سال فعالیت زهرا اینچه درگاهی در کانال شبکه مجازی منتسب به خود مصاحبه علیه عضو هیات رئیسه منتشر می کند و به نامه درخواست برخی افراد برای عزل وی اشاره می کند تنها به این علت که به برخی ابهامات در گزارش مالی فدراسیون اشاره کرده بود!

در این میان تنها واکنش به ظاهر شفاف به ابهامات مالی ژیمناستیک توسط خزانه دار این فدراسیون ارائه شد که نه تنها چیزی از ابهامات قبلی کم نکرد بلکه به آن افزود.

به نظر می رسد شرایط در ژیمناستیک به وضعیت بحران رسیده است. خانواده ای در حال فروپاشی که هریک علیه دیگری موضع گرفته است. ژیمناستیک این روزها به میدان جنگی تبدیل شده که افراد یا با فدراسیون هستند و یا بر ضد آن و تنها افرادی با فدراسیون هستند که در آن سمتی دارند کما اینکه برخی افراد بدنه داخل فدراسیون هم این روزها موضعی بر ضد فدراسیون گرفته اند. نمونه آن حسن رمضانیان پور عضو هیات رئیسه فدراسیون که خود از حامیان اصلی و اولیه اینچه درگاهی در انتخابات فدراسیون بود و امروز در صف منتقدان و معترضان به نحوه مدیریت آن.

ژیمناستیک که در این لحظات طلایی باید آخرین تلاش های خود را برای کسب سهمیه المپیک کند درگیر جنگی تن به تن شده که ممکن است اثرات سو و زیان بار آن تا سالها در بدنه این خانواده بماند.

حذف بسیاری از عناصر فعال و اثرگذار در این رشته اقدامی است که خواه عمدی باشد و خواه غیر عمد توسط فدراسیون وقت صورت گرفته است. اشاره مکرر به بدهی و مشکلات مالی قبلی از یک طرف و ریخت و پاش ها و سفرهای غیر ضرور از سوی دیگر تناقض در عملکرد مسئولان فدراسیون را بیش از پیش نشان می دهد. نوبتی هم که باشد نوبت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است تا برای پایان دادن به این آتش حواشی که هر روز شعله ورتر می شود تصمیمی قاطع و درست بگیرد.

کد خبر 4760696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha