۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۸:۱۰

گل‌آرا و محرابی برمی‌گردند؛

چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی‌پوش

چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی‌پوش

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هیچ مشکلی برای بازگشت مجدد گل آرا و محرابی به تیم ملی وجود ندارد و تیم ملی خانه آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، فروتن گل آرا و سجاد محرابی که اغلب نامشان در بوکس در کنار هم شنیده می شود از با تجربه ترین ملی پوشان کشور هستند که به افتخارات داخلی و بین المللی دست پیدا کرده اند.

شاید بتوان گفت هیچ گاه شرایط برای حضور مطلوب آنها در تیم ملی وجود نداشته و هربار به بهانه ای از جمع ملی پوشان بوکس جا ماندند. حضور در رقابتهای چین به صورت شخصی، ترک اردو البته با اطلاع شخصی و وجود برخی مشکلات با سرمربی سابق تیم ملی باعث شد تا آنها برای مدتی طولانی از تیم ملی دور بمانند.

با وجود این دوری از تیم ملی کمتر کسی است که بتواند از عملکرد فنی قابل قبول آنها چشم پوشی کند. علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازگشت گل آرا و محرابی به اردوی تیم ملی گفت: تیم ملی خانه همه این عزیزان است و من با آغوش باز از تمام بوکسورهایی که شرایط ملی پوش شدن را دارند استقبال می کنم.

وی افزود: البته قطعا مقررات و چارچوب هایی برای حضور در تیم ملی وجود دارد و نمی توان یک شبه فردی را به اردو دعوت کرد. گل آرا و محرابی از دوستان خوب من هستند و امیدوارم پس از حضور آنها در چند رقابت انتخابی شاهد بازگشت مجددشان به تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم تا در تیم ملی فضای همدلی و انگیزه بالا فراهم شود تا همه در این سال حساس پیش از المپیک برای به دست آوردن سهمیه مبارزه کنند. تیم ملی متعلق به همه است و وظیفه همه ما بالا بردن پرچم ورزش کشورمان در میادین مختلف است.

کد خبر 4762843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha