۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸

دیروز در خانه رویداد کارمان؛

مراسم رونمایی کتاب «بهترین خودمان باشیم» برگزار شد

مراسم رونمایی کتاب «بهترین خودمان باشیم» برگزار شد

کتاب «بهترین خودمان باشیم» که به قلم جمعی از مولفان با هدف ارائه راه‌های تقویت ذهن نوشته شده، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «بهترین خودمان باشیم» عصر دیروز دوشنبه ۱۳ آبان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر کشور در خانه رویداد کارمان برگزار شد.

این‌کتاب برگزیده‌ای از درس‌گفتارهای مجموعه‌ سلامتپاد است که با تکیه بر منابع علمی، با تمرکز بر فرهنگ بومی ایران، نوشته شده و به‌تازگی توسط نشر ثالث منتشر شده است.

مجموعه سلامتپاد تلاش کرده با انتشار این‌کتاب به آحاد شهروندان به‌ویژه زنان نشان دهد چگونه با تقویت قدرت ذهن خود می‌توانند به رفتار، احساس‌ها و افکار خود تعادل ببخشند و زندگی بهتری را تجربه کنند.

در مراسم رونمایی از «بهترین خودمان باشیم» مریم مشتاقی موسس و مدیر سلامت‌پاد و سرگروه هیئت مولفان کتاب «بهترین خودمان باشیم» گفت: چندسال پیش پس از سال‌ها زندگی و تحصیل در انگلستان، برای سفری کوتاه به ایران آمدم ولی دیگر نتوانستم برگردم و ماندم. درست یادم نیست چرا ماندم اما امروز از آن تصمیم بسیار خوشحالم. بعد از چندسال فعالیت‌های مختلف، تصمیم گرفتم «سلامت‌پاد» را با هدف توانمندسازی جسم و بعد ذهن زنان راه‌اندازی کنم.

وی افزود: طی یک‌سال‌ونیم گذشته که کشور در بحران‌هایی بود و خیلی‌ها ناخوش‌احوال بودند، تیم ما برای خوش‌کردن حال مردم دست به تحقیقاتی زد که نتیجه‌اش آن‌قدر جالب‌بود که تصمیم گرفتیم آن را به‌عنوان تجربه قدرت ذهن با مردم سهیم شویم که حاصل آن کتاب «بهترین خودمان باشیم» شد. بی‌شک همه ما با آموزش و تمرین می‌توانیم به این‌که ذهن بهتری داشته باشیم کمک کنیم و در همین راستا امیدواریم به‌زودی بتوانیم آکادمی کار و زندگی سلامت‌پاد را تأسیس کنیم.

سعیده هادی روانشناس، مشاور و مدرس دانشگاه علامه‌طباطبایی هم دیگر سخنران این‌مراسم بود که گفت: وقتی این کتاب به من داده شد، درحالی که می‌خواستم فقط یک‌ساعت آن را تورق کنم، یک‌نفس طی چهارساعت همه آن را خواندم و به‌عنوان روانشناسی که ۲۰سال است کار درمان و تدریس در این حوزه داشته‌ام، از این کتاب لذت بردم چون روی نکاتی دست گذاشته که جامعه ما به آن مبتلاست. مثل یک شوک روانی عمل می‌کند و مهارت‌های زیستن را در ما قوت می‌بخشد.

کد خبر 4764484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha