در برنامه زاویه بررسی می شود؛

نهادِ علم برای بهبود کیفیت آموزش عمومی در ایران چه ایده‌ای دارد؟

نهادِ علم برای بهبود کیفیت آموزش عمومی در ایران چه ایده‌ای دارد؟

چهاردهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی کیفیت آموزش عمومی در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی کیفیت آموزش عمومی در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

برنامه «زاویه» در گام چهاردهم خود در این فصل به سراغ اساتید علوم انسانی می‌رود و از آنان می‌پرسد: «نهادِ علم برای بهبود کیفیت آموزش عمومی در ایران چه ایده‌ای دارد؟»

نعمت‌الله فاضلی، دانشیار پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و همچنین علیرضا صادق‌زاده قمصری، استادیار فلسفه تعلیم‌وتربیت دانشگاه تربیت مدرس و مسئول کمیته مطالعات نظری سند تحول بنیادین آموزش‌وپروش، در این برنامه ضمن نقد و بررسی وضعیت آموزش عمومی در ایران، درباره راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش عمومی در ایران به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

قسمت چهاردهم فصل سیزدهم برنامه علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

کد خبر 4765009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha