۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۹

سعید عاکف مطرح کرد

شهدای هنرمند همچنان مظلومند

شهدای هنرمند همچنان مظلومند

نویسنده کتاب «خاک‌های نرم کوشک» درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمند نظر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عاکف نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک در خصوص برگزاری این مراسم گفت: به نظرم هرکاری در عرصه بزرگداشت شهدا شود کم است و ملت ما بیش ازاین ها به شهدا مدیون است و باید باکیفیت و به بهترین نحو این گونه مراسم‌ها برگزار شود. این مراسم بسیار کارنیکو و شایسته ای است که امیدوارم در شان نام و یاد شهدای هنرمند برگزار شود.

عاکف افزود: امروز هزینه های بسیاری در امورفرهنگی و هنری می شود و اگر این هزینه ها صرف اموری نظیر ترویج سیره و راه شهدا بشود و مکتوب و ماندگار شود بسیار موثر و اثر بخش خواهد بود.

وی در ادامه افزود:مادرعرصه هنر شهدایی نظیر سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی راداریم که هنوز پس از سالها راه و منش وی چاره ساز و راهگشا است. چهره هایی نظیر شهید سعید جانبزرگی، شهید رهبر، شهید حمیدرضانظام و بسیاری از شهدای این عرصه راداریم که  هنوز جای پرداخت بسیاری دارند.

مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان شاهدان شیدایی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم ابان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4765112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha