۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱

استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاران اردبیلی فرصت مصوبات ستاد تسهیل را از دست ندهند

سرمایه‌گذاران اردبیلی فرصت مصوبات ستاد تسهیل را از دست ندهند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران با پیگیری‌های به موقع خود نباید از فرصت‌های مصوبات ستاد تسهیل غافل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل عنوان کرد: بررسی مشکلات بیمه تامین اجتماعی و تقسیط بدهی‌های مالیاتی همچنین مشکلات بانکی از اهداف کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده و در این راستا سرمایه گذاران علاوه بر توسعه کارگاه‌های خود باید به حفظ وضع موجود واحدها نیز متمرکز شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نباید فرصت مصوبات ستاد تسهیل را از دست دهند، افزود: برخی از پرونده‌هایی که مشکل مالی دارند از محل اعتبارات و تسهیلات سفر رئیس جمهوری به استان مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بهنام جو با اشاره به اینکه باید همه تلاش ما ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار باشد، افزود: با توسعه و سرمایه گذاری کلان حمایت از سرمایه گذار را در دستور کار قرار داده و باید قبل از اینکه مشکل و موانعی متوجه واحد تولیدی شود دستگاه‌های اجرایی خود با احصای مشکلات، موانع را رفع کنند.

استاندار اردبیل افزود: با توجه به شرایط حاکم اقتصادی و افزایش نرخ تورم بیشتر واحدها با مشکل سرمایه در گردش و موانع مالی مواجه شده‌اند و در این راستا باید با در نظر گرفتن جوانب، تسهیلات لازم در اختیار واحدها قرار گیرد تا بتوانند ادامه فعالیت دهند.

وی تصریح کرد: به دلیل نوسانات بازار مشکلاتی در حوزه تولید و توسعه ایجاد شده که با همدلی و همکاری دستگاه‌های متولی می‌توان این موانع را به حالت طبیعی  بازگرداند.

بهنام جو با تاکید بر اینکه باید بانک‌های عامل نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند، افزود: افرادی که به منظور تولید و اشتغال زایی پا به عرصه فعالیت گذاشته‌اند به طور یقین دلشان برای کشور می‌سوزد و باید مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 4767079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha