۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷

دادستان بهارستان مطرح کرد؛

۱۶فقره قتل در بهارستان طی سال اخیر/دادسرای اختصاصی نیاز مبرم است

۱۶فقره قتل در بهارستان طی سال اخیر/دادسرای اختصاصی نیاز مبرم است

بهارستان-دادستان بهارستان با اشاره به وقوع ۱۶ فقره قتل عمد طی یکسال اخیر در ۳ شهر گلستان، نسیم شهر و صالحیه گفت: ایجاد دادسرای اختصاصی نیاز مبرم بهارستان است.

غلامرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حجم بالای رسیدگی به انواع جرائم در شهرستان بهارستان و کمبود نیرو در دادسرای این منطقه اظهار داشت: طی یکسال اخیر ۱۶ فقره قتل در ۳ شهر گلستان، نسیم‌شهر و صالحیه رخ داده است و دادسرای بهارستان برای رسیدگی به چنین پرونده‌های سنگینی فقط یک بازپرس در اختیار داشت.

صادقی در ادامه به جرم و جنایت‌های پایانه باربری نسیم‌شهر اشاره کرد و  افزود: آنقدر حجم جرم و جنایت در این پایانه سنگین است که رسیدگی به آن یک دادسرای اختصاصی نیاز دارد.

این مسئول قضایی یادآوری کرد: درگیری‌های پی‌درپی، جعل اسناد، تحصیل مال نامشروع، وارد کردن مشروبات الکلی و موادمخدر از جمله جرائم پایانه بزرگ باربری نسیم‌شهر است.

وی همچنین از ضرورت برخورد جدی با غارتگران اموال عمومی شهرستان بهارستان سخن به میان آورد و ادامه گفت: در شرایطی که اموال مردم مظلوم این منطقه توسط تعداد انگشت‌شماری از افراد در حال غارت شدن است، پلیس و دادسرا نباید وقت خود را صرف پرونده‌های جزئی کند.

دادستان بهارستان ادامه داد: در گذشته هرچه به این افراد هشدار دادیم، اموثر واقع نشد، به همین دلیل در این حوزه به‌صورت جدی وارد خواهیم شد تا دست افراد سودجو را هرچه سریع‌تر از اموال مردم قطع کنیم.
 

کد خبر 4768632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha