۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۰۷

فرماندار تنگستان:

بافت فرسوده شهری در اهرم و دلوار احیا می‌شود

بافت فرسوده شهری در اهرم و دلوار احیا می‌شود

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: بافت فرسوده شهری در اهرم و دلوار احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست ستاد باز آفرینی بافت‌های فرسوده شهر اهرم بر لزوم توجه ویژه به احیای بافت فرسوده و ساماندهی آن تاکید کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، علاوه بر توسعه و ارتقای زیرساخت‌های بافت فرسوده و ناکارآمد شهری، ارتقای کیفیت و وضعیت شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد.

فرماندار تنگستان از هدف گذاری سه طرح در راستای برنامه های ستاد بازآفرینی شهری خبر داد و تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۵.۶ میلیارد ریال، آسفالت تمامی معابر بافت فرسوده و احداث پارک محله‌ای در اولویت طرح‌های ستاد بازآفرینی شهری اهرم  است.

رفیعی‌پور افزود: پروژه چمن مصنوعی شروع شده و آسفالت معابر بافت فرسوده نیز از محل ۲۸۶ هزار تن قیر سهمیه‌ای که توسط شهرداری اهرم دریافت شده آغاز و تمامی معابر بافت فرسوده آسفالت خواهد شد و این دو پروژه در دهه فجر به پایان می‌رسد و پارک محله‌ای نیز به مناقصه می‌رود.

وی ادامه داد: قسمتی از شهر دلوار نیز که بالغ بر ۱۰ هکتار است در بافت فرسوده قرار دارد و در طرح جامع شهری نیز قرار دارد، شهرداری دلوار نسبت به مطالعه و ارسال آن به کمیسیون ماده ۵ اقدام کند تا پیگیری لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های بافت فرسوده دلوار نیز صورت گیرد.

رفیعی‌پور در خصوص اجرای طرح احداث مسکن در شهرهای اهرم و دلوار نیز ضمن تاکید بر اطلاع رسانی لازم توسط بنیاد مسکن و شهرداری‌ها، خواستار رفع مشکل زمین برای احداث مسکن در شهر دلوار شد.

کد خبر 4769672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha