۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است

موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است

ری- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت‌الله محسن اراکی در مراسم ادای احترام مهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به امام خمینی(ره) طی سخنانی با اشاره به اینکه امسال سی‌وسومین کنفرانس وحدت اسلامی با شعار «وحدت امت اسلام در دفاع از مسجدالاقصی» کار خود را آغاز می کند اظهار داشت: راه وحدت و یکپارچگی مسلمان به تدریج در حال به ثمر رسیدن است.

اراکی در ادامه با بیان اینکه امروز پرچم وحدت بیش از هر زمان دیگری در حال اهتزار است گفت: در حال حاضر به خوبی می توانیم صدای وحدت مسلمانان را از کشورهای جنوب شرقی آسیا تا کشورهای آفریقایی مثل مراکش و موریتانی را بشنویم و زمان آن به سر رسیده است که صدای تکفیری ها از سراسر جهان اسلام به گوش می رسید چرا که موج تکفیر و جریان فتنه در جهان اسلام به انزوا کشیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی بیان داشت: این کنفرانس از 23 آبان ماه با شعار «وحدت امت اسلامی در دفاع از مسجد القصصی» به مدت ۳ روز کار خود را آغاز خواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دلسوزان جامعه اسلامی راه امام خمینی (ره) را می پیمایند و تلاش تلاشگران راه وحدت به تدریج در حال به ثمر رسیدن است.

کد خبر 4772014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha