۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰

امام جمعه بویین میاندشت:

مردم در مسیر تحقق عدالت با مسئولان کشور همراه هستند

مردم در مسیر تحقق عدالت با مسئولان کشور همراه هستند

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه مردم با مسئولان در مسیر تحقق عدالت همراه هستند، گفت: محاکمه مفسدان اقتصادی باید بدون ملاحظه کاری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن اسکندری  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی الگو گرفته از سیره و روش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است، اظهار داشت: اعمال خالص مسیر تقوا را برای انسان هموار می‌سازد.

وی گفت: در نظام اسلامی به همان میزان که افراد برای پایداری انقلاب تلاش می‌کنند به همان میزان برای انقلاب درونی و کسب فضائل اخلاقی نیز باید تلاش کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه ایجاد امید و نشاط در جامعه و پرهیز از بدگویی در جامعه از ویژه‌گی دولت تدبیر و امید است و نباید در برهه کنونی برخی بین سران سه قوه دو قطبی ایجاد کنند، افزود:  دستگیری روح الله زم باعث ایجاد امید بین مردم شد.

مردم  با مسئولان در مسیر تحقق عدالت همراه هستند

وی با بیان اینکه مردم با مسئولانی همراه هستند که برای حرکت انقلاب در مسیر عدل و عدالت تلاش می‌کنند، گفت: در برخورد با مفسدان اقتصادی قوه قضاییه همانگونه که با دلیری ایستادگی کرده است باید محاکمه آن‌ها نیز بدون ملاحظه کاری انجام شود.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد: شخصی که روحیه مبارزه و مقاومت دارد همواره می‌تواند تشکیلاتی ایجاد کند که باعث کادر سازی افراد صالح شود همانگونه که ائمه اطهار(ع) روحیه مبارزه و عدالت خواهی داشتند.

وی با بیان اینکه مسئول فرهنگی به اندازه وسع خود برای ارتقای فرهنگ اسلامی و افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند، گفت: اندیشمندان برای افزایش فرد کتابخوان در جامعه تلاش کنند چرا که فرهنگ کتابخوانی هنوز به خوبی در کشور ترویج نشده است.

وی با اشاره به سهمیه بندی بنزین، گفت: انتظار داریم که نظارت دقیق روی کالاها صورت گیرد تا قیمتها چند برابر نشود چرا که قدرت خرید مردم پایین است،  باید برای مردم شفاف سازی شود که درآمد حاصل از صرفه جویی در سهمیه بندی بنزین در کدام بخش از کشور هزینه می‌شود.

کد خبر 4772846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha