۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۲۸

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان:

۱۵ خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند

۱۵ خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند

دامغان- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان بابیان اینکه ۱۵ خودروی گرفتار در برف محور گلوگاه به دامغان امدادرسانی شدند، گفت: کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه در پی بارش برف و مسدود شدن محور گلوگاه به دامغان بلافاصله تیم امدادرسانی به مسافران این محور اعزام شدند، ابراز داشت: ۱۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف و بوران محور گلوگاه به دامغان با اعزام اکیپ برف‌روبی به منطقه مورد نظر اعزام شدند که کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۲۲ نیروی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر در دو محور مواصلاتی دامغان- دیباج-گلوگاه و چشمه‌علی به فولاد محله استقرار دارند و به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودروها مشغول هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان بابیان اینکه دو اکیپ پشتیبانی اداره راهداری و امور حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان در راهدارخانه چشمه‌علی مستقر هستند، ابراز داشت: این اکیپ‌ها در صورت نیاز و کمک به دیگر نیروهای مستقر در محورهای برف‌گیر اعزام خواهند شد.

ابوطالبی با اشاره به اینکه محور چشمه‌علی به فولاد محله باز بوده و فقط تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، تصریح کرد: فقط محورهای گلوگاه به دامغان و ساری- کیاسر هم در حوزه استحفاظی مازندران بسته شد و تاکنون گزارشی مبنی بربسته شدن محورهای مواصلاتی دامغان گزارش نشده و محورهای فوق باز است.

وی افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتما شب را در مکان امن استقرار پیداکرده و صبح در محورهای برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتما سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک هزار و ۱۰۹ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی در دامغان وجود دارد که ۵۰ درصد راه‌های استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4773040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha