۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲

برای فصل بارش ها

ماشین آلات راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی تجهیز شد

ماشین آلات راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی تجهیز شد

تبریز- ۶۶۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت : این ماشین آلات شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور برای طرح راهداری زمستانی آماده شده اند.

وی افزود: ۱۱۶۹ نفر نیروی راهداری استان شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در ۵۰ راهدارخانه ثابت و ۹۰ گروه راهداری برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای نیز ساماندهی شده اند.

وی طول راه های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: با بسیج همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد تلاش می شود خدمات مناسبی به ترددکنندگان جاده ای ارائه شود.

رسول زاده همچنین از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه های استان در محورهای اصلی و فرعی برای امداد رسانی و ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده ای برای افزایش ایمنی عبور مرور در ایام برفی خبرداد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفرهای برون شهری از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ راهداری می توانند در خصوص وضع راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاع کسب کنند.

کد خبر 4773587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha