۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۲۱

باوجود بارش برف بی سابقه پاییزی؛

تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است

تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است

اصفهان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود بارش بی سابقه برف پاییزی در غرب و جنوب غرب استان اصفهان تمام راه ها باز است.

فرزاد دادخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش بی سابقه برف پاییزی در شهرهای فریدونشهر و پشت کوه اظهار داشت: از دیروز تاکنون ۳۰ محور مواصلاتی با استفاده از ۱۶۳ ماشین آلات راهداری برف روبی شده است.

وی افزود: ۳۱۳ راهدار محورهای مواصلاتی در غرب و جنوب غرب استان اصفهان را که درگیر برف بی سابقه پاییزی شده اند را باز کردند و به  ۵۹۸ خودرو که در برف مانده بودند امدادرسانی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه برای بازگشایی محورهای مواصلاتی درگیر با برف پاییزه از ۹۲۰ تن شن و نمک استفاده شده است تصریح کرد: در مجموع دو هزار و ۵۲۰ کیلومتر راه توسط ۳۱۳ راهدار برف روبی شده است؛ در حال حاضر محورهایی در غرب و جنوب غرب استان اصفهان با مه گرفتگی مواجه هستند و بارش برف به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات راهداری زمستانه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیروز عصر در برخی از شهرستان ها آغاز شده است، ابراز داشت: ارتفاع برف پاییزی در شهرهای فریدونشهر، فریدن و پشت کوه بی سابقه است اما تمام محورهای مواصلاتی در استان اصفهان باز است.

کد خبر 4776207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha