۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹

در گفتگو با مهر؛

رانندگان سرویس مدارس نگران سهمیه بنزین نباشند

رانندگان سرویس مدارس نگران سهمیه بنزین نباشند

قرچک- معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به رانندگان سرویس مدارس اطمینان داد، نگران سهمیه بنزین نباشند و گفت: تا سقف ۱۲۰ لیتر بنزین متناسب با میزان پیمایش برای سرویس ها در نظر گرفته شده است.

علی اللهیار ترکمن در حاشیه افتتاحیه درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سهمیه بنزین سرویس مدارس اظهار داشت: با توجه به سهمیه بندی اعمال شده توسط دولت ضرورت دارد که رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند در وزارت کشور اطلاعات خود را ایجاد و ثبت نام به عمل آورند.

ترکمن در ادامه با بیان این که مقدار سهمیه بنزین تعیین شده متناسب با پیمایش سرویس ها در نظر گرفته شده است گفت: با توجه به اینکه سرویس مدارس مسیرهای متفاوتی را طی می کنند، لذا این سهمیه بر اساس این مسیرها و پیمایش ها می باشد.

وی در رابطه با میزان تعلق گرفته به سرویس مدارس نیز بیان داشت: به هر سرویس مدرسه تا سقف ۱۲۰ لیتر بنزین به طور ماهیانه داده می شود که متناسب با پیمایش و بعد از ثبت در سامانه به صورت ریالی بهای آن به رانندگان پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پروش با تاکید بر این که رانندگان نباید هیچ گونه نگرانی در رابطه با سهمیه ای شدن بنزین داشته باشند، گفت: اجرایی این تمهیدات به سرعت به عمل خواهد آمد تا سرویس مدارس بتوانند از سهمیه های خود استفاده کنند.

کد خبر 4776908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha