۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

همایش بزرگ انقلابیون جوان در خراسان جنوبی برگزار می شود

همایش بزرگ انقلابیون جوان در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر صلاحی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اظهار داشت: در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی در سطح دانشگاه های استان پیش بینی شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس همزمان با سوم و پنجم آذرماه خبر داد و گفت: در بیرجند نیز ۸۰ نفر از دانشجویان به همایش سراسری انقلابیون جوان اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در این هفته، بیان داشت: این همایش نیز در دوشنبه ساعت ۲۰ در دانشکده علوم پزشکی بیرجند برگزار می شود.

اعزام ۱۰ گروه جهادی یک روزه دانشجویی

صلاحی اضافه کرد: در این همایش ضمن تقدیر از آثار برگزیده از نماهنگ های تولید شده توسط بسیج دانشجویی استان رونمایی خواهد شد.

وی، اعزام ۱۰ گروه جهادی یک روزه دانشجویان به نقاط مختلف استان را یکی دیگر از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: این گروه های جهادی برنامه های مختلفی در عرصه ها و حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، مناظرات دانشجویی، تریبون آزاد، نشست های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه هفته بسیج، نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب، نمایشگاه های فرهنگی، اختتامیه گروه های جهادی، برنامه های ورزشی و جام شهدا، دیدار مسئولان و دانشجویان بسیجی با نماینده ولی فقیه و آغاز دوره تداوم طرح ولایت را از دیگر برنامه های این هفته در سطح دانشگاه ها اعلام کرد.

کد خبر 4777074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha