۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵

در گفتگو با مهر عنوان شد

جاماندگان درخواست خود را ثبت کنند/ واریز دو مرحله در صورت تایید

جاماندگان درخواست خود را ثبت کنند/ واریز دو مرحله در صورت تایید

رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان برنامه گفت: جای نگرانی برای جاماندگان کمک معیشتی نیست چرا که پس از ثبت درخواست و تایید مشخصات، مرحله اول و دوم این طرح به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

مهدی قمصریان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار، اظهار داشت: شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ماموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و این وزارتخانه نیز پس از جمع بندی، اطلاعات این خانوارها را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: طبق مصوبه جلسه هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، مقرر شده است که تمام عواید حاصل از اصلاح قیمت بنزین نزد حسابی مشخص در خزانه متمرکز شده و به طور کامل به خانوارها بازگردد که این موضوع، با دقت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین سایر دستگاههای نظارتی همچون دیوان محاسبات مورد توجه قرار دارد.

 وی با اشاره به جمعیت حدود ۸۴ میلیونی کشور و هدف گذاری طرح اخیر برای حمایت از اقشار متوسط و کم درآمد که حدود ۶۰ میلیون نفر برآورد شده اند، تصریح کرد: طبیعی و ممکن است از جمعیت حدود۲۴ میلیون نفر غیرمشمول این طرح، برخی خانوارها درخواست بررسی مجدد و بهره مندی از حمایت معیشتی را داشته باشند که بر این اساس، افرادی که خواهان دریافت این حمایت معیشتی هستند، می‌توانند در سامانه #۶۳۶۹* ثبت درخواست کنند.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه گفت: پس از ثبت درخواست از سوی متقاضیان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اوضاع خانوار را بررسی و در نهایت پس از یک ماه، نتیجه را به سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد کرد.

قمصریان گفت: جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه برای مردم وجود ندارد؛ چراکه بدون شک در صورت تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله اول و دوم کمک معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

کد خبر 4779528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نوید IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      12 0
      متاسفانه فقط خبر رو میزارید بدون اینکه چک کنید این سامانه اصلا وجود داره یا نه من یک بیکارم سه ماهه بیکار شدم قبلش هم حقوقی نمی گرفتم و متاسفانه نه یارانه میگیرم نه این مبلغ برام واریز میشه
    • یه ایرانی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      11 0
      کد دستوری #۶۳۶۹* اصلا جواب نمیده
    • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      11 0
      من یک زن خانه دارم که دو ساله با بیماری خودایمنی درگیرم و هر دو هفته یکبار آزمایش میدم، کلی هزینه دارو و جراحی دادم، الانم فقط ده روز یکبار باید یه ورق قرص بخرم ۴۰ هزار تومن، چرا کمک معیشتی شامل حال من نشد
    • تنها AE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      12 0
      ما یه دنیا بدهی به خاطر اجاره خونه داریم و از صفر هم پایینتره وضع مالیمون، و فعلا چیزی واریز نشده و این کد هم کار نمیکنه
    • فرشید IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      24 2
      تو یه شهر کوچک کارمند اداره ی هستیم که به اغلب همکارا کمک معیشتی نداده اند و قشر متوسط به پایین هستیم،حالا چطور می شود به 60 میلیون جمعیت کمک رفاهی داده اند؟
    • احمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      29 3
      یارانه حمایتی سرکاری بود اینم یه دروغ دولت بود در کنار سایر دروغها...
    • عزیز IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      5 0
      من کارگر هستم با ۵ نفرولی برای من هیچی نریختن
    • سعید IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      3 0
      سلام کد را ارسال میکنم در پاسخ اعلام میشود شماره تلفن متعلق به این کد ملی نیست چیکار باید کنم تلفن قبلی را واگذار کردم
    • یه شهروند IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      5 0
      من شماره کارت ملی وشماره همراه خودمو دادم برام جواب اومد ک از این ببعد پیام‌های دولتی ب این شماره ارسال میشه منم تایید رو زدم الان نمیدونم اسمم ثبت شده یا نه
    • امیرمهدی‌ناصری‌ IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
      0 0
      سلاموخسته‌.نباشید‌کد‌رهگیری‌برام‌اومد‌باید‌چه‌کنم‌