۴ آذر ۱۳۹۸، ۹:۲۲

انصاری در صحن علنی مجلس:

نظارت‌های تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشدید یافته است

نظارت‌های تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشدید یافته است

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان متبوعش از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون، آثار تشدیدی نظارت‌های خود را بسیار زیاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره بحث کنترل قیمت سایر کالا و خدمات پس از افزایش قیمت بنزین گفت: سازمان تعزیرات حکومتی همواره با کمک دستگاه های همکارخود تلاش کرده است که تأثیر منفی متغیرهای اقتصادی در زندگی مردم را کاهش دهد.

وی افزود: خوشبینانه است که بگوییم هیچ تغییری در قیمت سایر کالاها و خدمات اتفاق  نمی افتد اما تلاش ما این است که آثار روانی و عملی منفی بر مردم را کاهش دهیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه این سازمان مبتنی بر گشت محوری نیست بلکه مبتنی بر مطالبات واقعی مردم است، تصریح کرد: سازمان تعزیرات گشت های خود را در این زمان، سازمان دهی کرده است و در کنار آن به صورت مرتب دادرسی پرونده هایی که در این زمینه تشکیل شده را در حال انجام دارد.

انصاری گفت: از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون، سازمان تعزیرات حکومتی آثار تشدیدی نظارت های خودش را بسیار زیاد کرده و همچنین میزان شکایت هایی که از طریق سامانه های پیامکی و تلفنی و همچنین گشت های نظارتی از سوی مردم به ما واصل شده است به بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: تشکیل شعب ویژه در استان ها برای دادرسی پرونده ها، فعال سازی کمیسیون های نظارت بر تعزیرات استانها و حضور و بازدید میدانی مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی، بخشی از اقداماتی است که ما در این روزها در دستور کار جدی خود قرار داده ایم و عزم خود را برای برون رفت از شرایط فعلی جزم کرده ایم.

کد خبر 4780144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha