۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۹ واحد صنعتی استان قزوین مشمول بخشودگی جرایم بانکی شدند

۹ واحد صنعتی استان قزوین مشمول بخشودگی جرایم بانکی شدند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: پرونده بخشودگی جرائم بانکی ۹ واحد صنعتی استان در کارگروه تسهیل مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ظهر سه شنبه  با حضور عیسی قبادی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، رحیم زاده دبیر اجرایی اتاق بازرگانی قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد.  

سعید نبیل در این جلسه در گزارشی از برگزاری پنج جلسه کمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت: این جلسات منجر به تصویب ۲۸ مصوبه شده که ۲۱ فقره آن در حوزه بانک و ۷ مورد آن مربوط به سایر موارد بوده است.

رئیس سازمان صمت استان اظهارداشت: با پیگیری واحدهای مشمول بخشودگی جرائم بانکی تاکنون پرونده ۹ واحد در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شده است.

در این جلسه مشکلات مربوط به ۴ واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنها و رونق تولید و حفظ اشتغال پایدار اتخاذ شد.

کد خبر 4781569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha