مهلت ارسال مقالات به همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تمدید شد

مهلت ارسال آثار و مقالات به هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تا ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، امیر ناظمی رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران و محققین و علاقمندان این حوزه از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال ۹۸، گفت: فراخوان هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تا پایان آبان ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست برخی متقاضیان و طبق نظر کمیته علمی همایش، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه ، نیمه دوم آذرماه اعلام می شود و دور دوم داوری جایزه ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، اواخر آذرماه است، افزود: زمان برگزاری همایش با توجه به تغییراتی که داشته ایم هشتم دی ماه خواهد بود.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، امکان‌پذیر است، گفت: پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات  با شعار «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها»، هشتم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

کد خبر 4781581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha