۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

مدیر بهزیستی شیراز :

آموزش های پیشگیری از ایدز در محلات کم برخوردار ارائه می شود

آموزش های پیشگیری از ایدز در محلات کم برخوردار ارائه می شود

شیراز-مدیر بهزیستی شیراز گفت: آموزش های پیشگیری از ایدز در محلات کم برخوردار این شهر ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید آزرمی ظهر پنجشنبه و درویژه برنامه روز جهانی مبارزه با ایدز گفت: باید آگاهی و اطلاع رسانی های  لازمدرخصوص بیماری ایدز و دربخش های پیشگیری و درمان به تمام اعضای جامعه داده شود.

وی در خصوص اطلاع رسانی درمورد این بیماری افزود:  از سالها قبل به این نتیجه رسیده ایم که  برای اثر گذاری آموزش های داده شده ، این آموزش  ها  باید در دل محلات  کم تر برخوردارشهر پیگیری شده  و با فراهم کردن وسایل فرهنگی، افراد دور از مرکز شهر  نیز از  این برنامه ها برخوردار شوندو بتوانیم به سطوح مختلف مردم نزدیک شویم.

رئیس بهزیستی شیراز افزود: جامعه باید یادبگیرد  ایدز وافراد مبتلا به این بیماری خطرناک نیستند و این بیماران حق استفاده ازجامعه را دارند.

وی افزود: درسالهای اخیر  راههای کنترل و پیشگیری این بیماری  که شامل  برنامه  های پیشگیری اولیه و ثانویه   می شود  ،اجرا شدهو با اجرای  این برنامه ها  ما شاهد کاهش  ابتلا به این بیماری در معتادان ترریقی بوده ایم.

آزرمی درپایان افزود: با توجه به این که سازمان بهزیستی  تمام مسائل اجتماعی را رصد و وظیفه خود را انجام می دهد و در راستای عملبه این وظیفه، مراکز درمانی وحمایتی خود را در طول سال دایر کرده و بیماران می توانند با مراجعه به این مراکز از حمایت های این مرکز استفاده کنند.

کد خبر 4783355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha