۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳

معاون سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه های فرهنگی

ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه های فرهنگی

همدان - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد روح الامینی در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان همدان با تاکید بر تلاش در راستای همفکری برای ارتقای توان استان و هم افزایی موسسات اقماری سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: گزارش های دریافتی از استان ها نشان دهنده اقداماتی است که انسجام آنها را مورد تاکید قرار می دهد.

روح الامینی با بیان اینکه در مدت حضور در همدان بازدید از مجموعه حوزه هنری، صدرا و کتاب شهر و سایر موسسات اقماری در برنامه بود، گفت: برنامه ها به نحوی است که فصلی یک مرتبه مسئولان مجموعه ها گردهم آمده و مسائل و برنامه ها را رصد کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: طراحی برنامه های مبتکرانه و خلاق با هم افزایی مجموعه ها شکل می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار داشت: خبرگزاری مهر باید در فضای رسانه ای پیشگام باشد.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری گفت: برنامه ها باید به صورتی پیش رود که سایر رسانه ها برای پوشش رویکردها، سیاست ها و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی متاثر از اندیشه و رویکردهای مهر آن را دنبال کنند و خبرگزاری مهر نسبت به سایر رسانه ها مرجعیت داشته باشد.

غلامرضا محمدی مدیرکل طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این بازدید سخنانی پیرامون اهداف و برنامه های تعیین شده ارائه کرد و افزود: همکاری در راستای ارتقای وضعیت مجموعه ها یک اولویت است.

پروین قادری دانشمند مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان همدان نیز در این نشست به بیان اهداف و خواسته های این مجموعه در این استان پرداخت و پیرامون مسائل و مشکلات و درخواست ها گفتگو و تبادل نظر شد.

کد خبر 4783542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha