۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم با شنیدن پیام رهبر خشم ناشی از کمبودها را درون خود ریختند

مردم با شنیدن پیام رهبر خشم ناشی از کمبودها را درون خود ریختند

ری- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی حامیان اقتدار و امنیت و یادآوری سوره حجرات گفت: مردم با شنیدن پیام رهبر خشم ناشی از کمبودها را درون خود ریختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و مدافعان ملت اظهار داشت: قرآن به زیبایی همه چیز را بیان کرده است و در سوره مائده نسبت به کسانی که فکر می کنند عزت و افتخار و سربلندی و رهایی از دشمنان با دست دادن به دشمنان حل می شود در وصف جوانان بسیجی و پاسداران سنگر نشین انقلاب می فرماید؛ اگر شما اهل استقامت نباشید می آوریم کسانی را که اهل استقامت هستند.

حاجی صادقی با بیان اینکه ما عاشق افراد نیستیم بلکه عاشق دین خدا هستیم گفت: شهید ابراهیمی نسبت به نیروهای خودی متواضع هستند چرا که در فرهنگ ما مردم و خدا در مقابل یکدیگر قرار نمی گیرند و باورشان این است که بهترین راه تقرب جان دادن در راه خدا است.

وی با اشاره به اینکه منطق انقلاب و بسیج دفاع از مردم است گفت: در همین آشوب اخیر دشمن فکر می کرد می تواند از کج اندیشی برخی مسئولین استفاده کند امادیدیم که مردم وارد میدان شدند، این آشوبگران با اغتشاش می خواستند انقلاب را متزلزل کنند و دیدیم که شهدا دفاع از مردم راتکلیف خود دانستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی حامیان اقتدار و امنیت و  یادآوری سوره حجرات گفت: مردم با شنیدن پیام رهبر خشم ناشی  از کمبودها را درون خود ریختند و جایی که دشمنمی خواست از فشار و مشکلات مردم سواستفاده کنند فریاد زدندو صف هایشان را جدا نمودند.

حاجی صادقی افزود: ما در مکتب عاشورا یادگرفته ایم که جان بدهیم اما دین ندهیم، پرچم شهدا و به واسطه انان بسیجیان و پاسداران این است که دشمن می تواند جان ما را بگیرد و ترور شخصیت کند اما نمی تواند دین مارا بگیرد و ما به کمتر از مرگ استکبار راضی نمی شویم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و مردان خدا همواره در هر سنگری در حال جهاد هستند گفت: جهاد یک حرکت مستمر است و نوع جهاد و روحیه جهادی تعطیلی بردار نیست و ویژگی این انسان ها است و از دنیا و تماشاگرانش باکی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: در فرهنگ الهی هیچ مقام و جایگاهی بالاتر از شهادت نیست و خانواده معزز و همسران شهدا بدانند که خداوند برای آنان بهترین جایگاه را در نظر گرفته است و شهید ابراهیمی به هم سنگرانش می گوید بهشت بهترین جا است لذا شهادت افتخار ما است و در شهادت باید خدا را شاکر بود.

حاجی صادقی عنوان داشت: دشمنان برای اغتشاشات برنامه ریزی های زیاد و عجیبی کرده بودند که در استانه انتخابات فتنه برپا کنند اما اکنون دشمن می گوید انقلاب اسلامی ایران را جز مردم نمی توانند از بین ببرد و هیچ کشوری جز مردم نمی توانند این کار را به سرانجام برسانند درست مثل صدر اسلام که توانستیم مسلمانان را قاتل حقیقت اسلام کنیم.

کد خبر 4784574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • irani IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      0 0
      بله خشم خود را درون خود ريختن و بدبخت شدند.