۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

یک کارشناس مذهبی:

تبعیت از ولایت راه برون رفت از فتنه‌ها

تبعیت از ولایت راه برون رفت از فتنه‌ها

یزد ـ یک کارشناس مذهبی گفت: تبعیت از ولایت فقیه راه برون رفت از فتنه ها است و برای عبور از فتنه ها باید تابع ولی فقیه زمان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فخرالساعه، صبح امروز در جمع بانوان خادمیار آستان قدس رضوی با بیان اینکه با درایت و تدبیر رهبری، همواره فتنه ها نقش بر آب شده است، اظهار داشت: رهبری وکیل ملت نیست بلکه نقش ولایت فقیه را بر عهده دارد به این معنا که هر کلامی را به زبان بیاورند، همه باید بدون چون چرا انجام دهند.

وی با اشاره به فتنه اخیر که به دنبال تغییر قیمت سوخت رخ داد و عده ای اغتشاشگر به جمع مردم معترض وارد شدند و اقدام به تخریب کردند، خاطرنشان کرد: در این فتنه که از همه فتنه ها خطرناک‌تر و سخت‌تر بود، دشمن با هدف ضربه زدن به اعتقادات مردم نسبت به ولی فقیه وارد میدان شدند.

فخرالساعه عنوان کرد: رهبر جمهوری اسلامی ایران، مقتدرترین رهبر جهان است و با وجود اینکه کشورهایی نظیر لبنان و عراق نیز رهبران مذهبی دارند، اما مردم این کشورها مانند مردم ما از رهبر خود تبعیت نمی کنند.

وی بیان کرد: پیروی از ولایت باعث پیروزی و عدم پذیرش سخنان او باعث شکست و نا امنی در جامعه می شود بنابراین باید در هنگامه های سخت، نسبت به این مسئله هوشیار باشیم.

این کارشناس مذهبی با تبیین سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نافرمانی از رهبر انقلاب، باعث ضربه خوردن به انقلاب و نظام می شود، عنوان کرد: این انقلاب امانتی در دست ما است و باید حافظ آن بوده و به نسل های آینده منتقل کنیم.

فخرالساعه در مورد انتخابات مجلس نیز بر لزوم شرکت و رأی دادن به افراد اصلح تاکید کرد و افزود: باید با انتخاب درست فرد مطمئنی را به مجلس بفرستیم که رأی دادن از وظایف اصلی مردم است.

کد خبر 4785417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha