۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱

معاون انسانی نداجا؛

پایگاه های نیروی دریایی باعث رونق مناطق کمتر توسعه یافته شده است

پایگاه های نیروی دریایی باعث رونق مناطق کمتر توسعه یافته شده است

گرگان- معاون نیروی انسانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد پایگاه ها و مناطق جدید دریایی در سواحل جنوب شرقی کشور، موجب رونق و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شده است.

امیر دریادار رحیم قیطاسوند در حاشیه بازدید از دایره جذب و عضویابی نیروی در یایی در استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الحمدلله شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ادمه داد: در زمینه آموزش و پرورش نیروی انسانی مومن، متعهد، شجاع و دارای شاخصه های والا معنوی، علمی و...، همچنین در عرصه فناوری و تکنولوژی های نوین دریایی، ساخت واحد ها و شناور های فوق پیشرفته به دستاورد های خوبی رسیده ایم.

دریادار قیطاسوند گفت: در حال حاضر فرایند عضویابی، گزینش و استخدام، توسط دفاتر نمایندگی نیروی دریایی مستقر در مراکز استان ها به خوبی انجام می شود.

وی ادامه داد: برابر منویات فرماندهی معظم کل قوا «گزینش یکی از ظریف ترین و مهم ترین کار ها است و باید با شایستگی انجام شود.»، امروز در فرایند جذب بر روی سه معیار اساسی ایمان، شجاعت و دانش که مدنظر معظم له است، تمرکز کرده ایم.

دریادار قیطاسوند افزود: ایمان باعث می شود که سلاح در برابر ظالم و برای دفاع از مظلوم به کار گرفته شود، شجاعت در عرصه های خطر و میادین رزم، همراه با ریسک پذیری بالا باعث افزایش روحیه سلحشوری و ارتقا آمادگی رزمی می شود و معیار دانش، موجب تسلط نیروی انسانی بر آخرین فناوری های روز دنیا می شود.

وی گفت: با عنایت به فرامین فرمانده معظم کل قوا، نیروی دریایی ارتش، یک نیروی راهبردی است و با توجه به سواحل مکران و جنوب شرق کشور، گسترش حوزه ماموریتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به آب ها بین المللی در خطوط مواصلاتی کشتیرانی در اقصا نقاط دنیا که مرتبط با منافع جمهوری اسلامی ایران است، در اولویت قرار گرفته است.

معاون نیروی انسانی نداجا ادامه داد: در همین راستا، ایجاد پایگاه ها و مناطق جدید دریایی در سواحل جنوب شرقی کشور، موجب رونق و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شده است.

وی بیان کرد: بخشی از نیروی انسانی ما در قالب عملیات ویژه، تکاوران دریایی و... پس از گذراندن آموزش های منحصر به فرد، با آمادگی رزمی بالا و نهادینه شدن سه معیار ایمان، شجاعت و دانش در خود، به منظور تامین امنیت، به هر کجای آب های آزاد اعزام می شوند که همگی برابر صلاح دید سلسله مراتب محترم فرماندهی مجموعه نظام مقدس ج.ا.ایران و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا است.

کد خبر 4786528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha