۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸

عضو مجلس خبرگان رهبری:

کارگزاران حکومت رضایت خدا و مردم را در کارهای خود در نظر بگیرند

کارگزاران حکومت رضایت خدا و مردم را در کارهای خود در نظر بگیرند

ری- نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارگزاران حکومت رضایت خدا و مردم را در کارهای خود در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی ری شهری ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندار، بخشداران و معاونان فرمانداری شهرستان ری با اشاره به اینکه رضایت خداوند و مردم تاثیربه سزایی در انجام مسئولیت مسئولین دارد اظهار داشت: مسئولین در برابر خدماتی که ارائه می کنند باید رضایت خداوند و مردم را نیز در نظر داشته باشند چرا که رضایت خدا در رضایت و خشنودی خلق است که باید به این نکته توجه شود.

محمدی ری شهری در ادامه با بیان اینکه هر خدمتی که به مردم از طرف مسئولین صورت میگیرد باید از طرف مردم قابل لمس باشد و کارگزاران حکومت کاری کنند که رضایت خداوند و مردم را به دنبال داشته باشد با اشاره به انتصاب جدید فرماندار ری گفت: انشاالله به برکت دعای حضرت عبدالعظیم(ع) و با تلاش بیشتر بتوانید خدمت بهتری در ادامه خدمات مسؤولان قبلی از خود به یادگار بگذارید و تا مردم از آن بهره مند شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عده ای همیشه و در همه حالت ها در نارضایتی به سر می برند گفت: رضایت همه را نمی توان به یک میزان کسب کرد اما اصل و منای کار باید بر روی کسب رضایت عموم و توده مردم باشد.

وی اظهار داشت: اگر کارهای صورت گرفته برای رضتیت خداوند و خدمت رسانی به مردم باشد همیشه ماندگار خواهد شد و مردم نیز از فرد مسئول و کار صورت گرفته به نیکی یاد خواهند کرد.

کد خبر 4787832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha