۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹

فرماندار ری:

مردم ری باید از پتانسیل انبارهای کالای در این منطقه بهره مند شوند

مردم ری باید از پتانسیل انبارهای کالای در این منطقه بهره مند شوند

ری- فرماندار ری با تاکید بر اینکه مجمتع‌های صنفی که در ری ایجاد می شود باید جهت منافع و توسط اهالی منطقه باشد اظهار داشت: مردم ری باید از پتانسیل انبارهای کالای در این منطقه بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور فرید موسوی، محسن علیجانی زمانی، پروانه مافی، فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مجمتع‌های صنفی که در شهرستان ری ایجاد می شود باید در جهت منافع و توسط اهالی این شهرستان باشد اظهار داشت: بزرگترین انبارهای کالای کشور در ری وجود دارد و مردم ری باید از این پتانسیل موجود بهره‌ مند شوند.

توکلی کجانی با بیان اینکه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید با مشارکت بخش خصوصی در جهت کاهش آلاینده‌های هوا و ریزگردها اقدامات لازم را انجام دهند گفت: طرح‌های بیابان‌زدایی در جهت کاهش ریزگردها و آلودگی هوا باید در شهرستان ری صورت گیرد.

فرماندار ری بیان داشت: فرمانداری در این شهرستان به طور جد با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی مقابله می کند و از دیگر موارد برای ری جذب جوانان شهرستان است که بیکاری در این منطقه کاهش پیدا کند.
 

کد خبر 4787879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha