۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۸:۳۰

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان:

خانه مطبوعات همدان اختصاص سهمیه بنزین به رسانه ها راپیگیری می‌کند

خانه مطبوعات همدان اختصاص سهمیه بنزین به رسانه ها راپیگیری می‌کند

همدان - مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از ارسال ۲ نامه به معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان و فرماندار همدان پیرامون پیشنهاد اختصاص سهمیه بنزین به رسانه های این استان خبر داد.

مهرداد حمزه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین یکی از دغدغه‌هایی است که این روزها قشر خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی استان همدان را نگران کرده، گفت: برخی فعالان حوزه رسانه در استان همدان وظیفه توزیع نشریات مکتوب استان را عهده دار هستند که با توجه به مصرف بالای بنزین برای آن‌ها سهمیه‌ای درنظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه گذشته از نفراتی که در حوزه توزیع نشریات فعال هستند خبرنگاران نیز برای انعکاس اخبار و حضور در جلسات طی روز بارها با خودرو برای حضور در جلسات تردد می کنند، اظهارداشت: طی نامه ای که برای معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ارسال شده تخصیص سهمیه بنزین به رسانه های استان همدان درخواست شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از ارسال نامه دیگری به فرماندار همدان خبر داد و با بیان اینکه در این درخواست پیشنهاد شده سهمیه برای رسانه‌های مکتوب با توجه به توزیع نشریات اختصاص یابد، گفت: در استان همدان بیش از ۱۵۰ رسانه مجوز فعالیت دارند که این تعداد ۳ روزنامه، ۲۰ هفته نامه، پایگاه های خبری و ۴۰ دفتر سرپرستی نشریات و خبرگزاری ها را شامل می شود.

حمزه با یادآوری اینکه از همان روزهای ابتدای سهمیه بندی بنزین خانه مطبوعات درخواست خود مبنی بر لزوم اختصاص سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی را به استانداری و فرمانداری اعلام کرده است، گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر سهمیه سوخت متناسب با نیاز روزانه به اهالی رسانه تخصیص داده شود.

کد خبر 4788241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha