۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶

امام جمعه ساری:

جریان های انقلابی بین نیروهای مسلح تقویت شود

جریان های انقلابی بین نیروهای مسلح تقویت شود

ساری - امام جمعه ساری خواستار تقویت جریان های انقلابی در جامعه و بویژه بین نیروهای مسلح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان پادگان های ارتش در مازندران اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری برای ملت ایران سمت رهبری دارند برای مجموعه قوای مسلح علاوه بر رهبری، فرماندهی کل قوا را نیز عهده دار هستند.

وی افزود: عنایت و توجه مقام معظم رهبری به مجموعه های نیروهای مسلح ویژه است، همچنین ولایتمداری نیروهای مسلح نیز خاص است و تجربه نیز نشان داده که در بخش لشکری مشکلات کمتری داریم.

وی با اظهار اینکه دنیای استکبار از قدرت نیروهای مسلح به وحشت افتاده است گفت: علت اینکه استکبار برجام را برنمی تابد معتقد است باید به گونه ای نوشته می شود که قوای امنیتی و مسلح نیز مشمول آن می شدند و با این حال دشمنان جرات نمی کنند به مرزهای کشور در حوزه آبی و خاکی چپ نگاه کنند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه قدرت نیروهای مسلح بیش و پیش از آنکه به سلاح و تجهیزات مجهز و متکی باشد به ایمان و معنویت متکی است گفت: ارتش های جهان بیش از ما امکانات و تجهیزات دارند ولی روحیه جهادی و استشهادی نیروهای مسلح ایران آن را از دیگر متمایز کرده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار تقویت بخش معنویات در حوزه نیروهای مسلح شد و افزود: ایمان، عبادت و ارتباط روحی با خداوند، سلامت نفس، تهذیب اخلاق و روحیه استشهادی و شهادت طلبی باید در نیروهای مسلح تقویت شود.

وی با بیان اینکه جریان های انقلابی باید در نیروهای مسلح تقویت شود گفت: جریان های انقلابی در مجموعه های نیروهای مسلح بیشتر باید فعال باشند.

کد خبر 4788368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha