۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲

چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت و تعامل دستگاه های آموزشی کشور در اسفندماه ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دکتر سید علی حسینی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در جهت معرفی دانشجویان برتر علمی، آموزشی و ایجاد انگیزه برای سایر دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره که با مشارکت و تعامل دستگاه های آموزشی کل کشور در اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد از ۷۱ نفر از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر که ۱۵ نفر آنان از دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی هستند تجلیل می شود.

حسینی یادآور شد: این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، روسای دستگاهه ای آموزشی و معاونین آن ها، روسای ستادهای شاهد و ایثارگر برخی دانشگاه ها و استان ها و مسئولین عالی رتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده دانشجویان برگزار می شود.

وی ویژگی مهم این جشنواره را انتخاب برترین ها براساس شاخص های اختصاصی هر دستگاه آموزشی در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب تشکیل کمیته های علمی دانست و افزود : در این زمینه پس از اعلام فراخوان در سطح کشور و جمع آوری مستندات علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر از سوی کمیته های علمی مستقر در دستگاه های آموزشی نسبت به انتخاب سرآمدان و برترین های علمی در سطح ملی اقدام می شود.

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تقدیر از زحمات و تلاش های علمی جامعه هدف طرح شاهد و معرفی آنها به آحاد جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است که امیدواریم با اجرای سالیانه این برنامه بتوانیم زمینه های رشد و تعالی هرچه بیشتر این دانشجویان را فراهم کنیم.

کد خبر 4789428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha